پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226997
زائران کربلا از شلمچه و چزابه تردد کنند
تاریخ انتشار : 1395/08/21 20:02:19
نمایش : 916
رييس ستاد مرکزي اربعين از زايران عتبات خواست با توجه به ازدحام جمعيت در مرز مهران، از مرزهاي شلمچه و چذابه عبور کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين ذوالفقاري گفت: تمامي افرادي که مهر خروج از مرز مهران در رواديدشان خورده است، مي توانند از هر دو مرز شلمچه و چذابه نيز عبور کنند.

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور تاکيد کرد: از ورود زايراني که مجوزهاي قانوني (رواديد، گذرنامه و اسناد مسافرتي) ندارند به خاک عراق جلوگيري مي شود.

به گفته وي، از ابتداي ماه صفر تا ديروز (۱۰ صفر مصادف با ۲۰ آبانماه ۱۳۹۵) تعداد ۶۴۴ هزار و ۴۳۲ نفر از مرزهاي زميني و هوايي مشترک با عراق خارج شده اند که اين آمار نسبت به سال گذشته درهمين مدت ۱۱۷ درصد افزايش داشته است.

ذوالفقاري افزود: در روز گذشته (پنجشنبه ۲۰ آبانماه) ۱۹۰ هزار و ۷۵۱ نفر از مرزهاي مشترک ايران با عراق عبور کرده اند که بيش از ۷۳ هزار نفر آنها از مرز مهران خارج شده اند.

معاون امنيتي انتظامي وزارت کشور تصريح کرد: به دليل کنترل هاي سخت گيرانه طرف عراقي از روز گذشته تا امروز، ‌تردد زايران در مرز مهران دچار کندي و معطلي شده است اما با پيگيري هاي صورت گرفته از ساعتي پيش روند مناسب تري ايجاد شده است.

رييس ستاد مرکزي اربعين بر لزوم بيمه زايران تاکيد کرد و گفت: زايران حسيني در مسير مرزها حتما به پيام هاي ستاد مرکزي اربعين توجه کنند تا درصورت لزوم اطلاع رساني صورت گيرد. همچنين زايراني که در مسير حرکت به سمت مرزها هستند به توصيه هاي نيروي انتظامي و پليس راه توجه جدي داشته باشند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html